معرفی ماهنامه ی قلک

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    این وبلاگ جهت معرفی کتابخانه عمومی کوثر زیباشهر ایجاد گردیده است. شما دوستان گرامی میتوانید اخبارکتابخانه، تازه های کتاب،معرفی کتاب، مسابقات کتابخوانی ،مسابقات فرهنگی،برنامه های بخش کودک،اخبار نهاد کتابخانه های عمومی و دیگر مطالب مفید و خواندنی را در این وبلاگ بخوانید. ساعات کاری کتابخانه: ;کتابخانه همه روزه ساعت 13 الی 19 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 13:30 باز می باشد. آدرس : اصفهان -زیباشهر- بلوار امام- خ خیام -کتابخانه عمومی کوثر پست الکترونیک: darshori1508@gmail.com شماره تماس: 03152545700

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 38
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 50
    بازدید ماه : 153
    بازدید کل : 86745
    تعداد مطالب : 197
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    Alternative content


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 197
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 38
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 13
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 50
    بازدید ماه بازدید ماه : 153
    بازدید سال بازدید سال : 479
    بازدید کلی بازدید کلی : 86745

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.91.106.157
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

معرفی ماهنامه ی قلک

قلک

ماهنامه ای برای بهبود سبک اقتصادی زندگی کودکان

برای 3 تا 7 ساله ها

( داستان، شعر، بازی و سرگرمی)

 

ما پدر و مادر ها انتظار داریم بچه ها یمان بلد باشند برای پول هایشان برنامه ریزی کنند، بدانند چگونه باید برق و آب و گاز را مصرف کنند، دوست داریم مال و اموال دیگران را محترم بشمارند، دوست نداریم بچه ها یمان دایم خواسته های گوناگون مادی داشته باشند که « این را می خواهم و آن را می خواهم» و هیچ حرفی هم توی گوششان فرو نرود. دوست داریم از پس کارهای خودشان بربیایند، تنبل و وارفته نباشند، دوست داریم وقتی از وسایل خودشان، ما و هر کس دیگری استفاده می کنند نه به خودشان آسیب بزنند نه به آن شیء ، با شغل های مختلف آشنا شوند و ارزش هر حرفه را بدانند و توانایی های خودشان را پیدا کنند، دوست داریم عادت کنند به این کار که پاداش و مزد را به کسی می دهند که کار می کند و ثروتی به وجود نمی آید مگر با خلق ایده های تازه و تلاش در اجرای خوب ایده ها.... انتشار  قلک برای همین « دوست داشتن ها» است.  


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 29 مرداد 1394 ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

سیزدهمین نشست کتابخوان

 

سیزدهمین نشست «کتاب‌خوان» در استان اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان ، عصر پنج شنبه 22 مرداد ماه سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان میزبان جمعی از علاقه مندان و فعالان حوزه کتابخوانی، کتابداران کتاب‌خانه‌های عمومی  اصفهان،اساتید دانشگاه، دانشجویان، اهالی رسانه و نویسندگان بود که به منظور شرکت در سیزدهمین نشست از سلسه نشست‌های «کتاب‌خوان» کشور و به منظور به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده در فضایی صمیمی گرد هم آمدند.

در این نشست که شمشیری مدیرکل امور کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های کشور، بهروز صادقی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند خلاصه‌ای از 12 عنوان کتاب با موضوعات مختلفی همچون رمان، اصول مدیریت، روانشناسی، سبک زندگی، مذهبی و غیره توسط کتابداران، اصحاب رسانه، نویسندگان و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و هنردوست به حاضران  به شرح ذیل ارائه شد.

 


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 27 مرداد 1394 ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نقد کارتون های هالیوود

میکی موس:
نخستین شخصیت معروف شرکت والت دیسنی، یک موش کوچک و دوست داشتنی بود به نام «میکی موس».
مجموعه میکی موس سال هاست که تولید می شود و هم اکنون نیز شخصیت محبوب نسل دیروز و امروز به شمار می رود.
جالب است بدانیم از دیرباز یهودیان را با نام «موش کثیف» می شناختند. والت دیسنی به کمک میکی موس توانست در چند دهه کاری کند که این واژه جای خود را به «موش دوست داشتنی» بدهد و دیگر کسی نمی توانست برای یهودیان تصور «موش کثیف» را داشته باشد.
میکی موس معصوم که همواره مورد تهاجم رقبای خود قرار می گرفت و تنها به کمک زیرکی بر دشمنان پیروز می شد، نمادی شد از معصومیت قوم یهود! که باید تلاش کند با تنها سرمایه خود، یعنی زیرکی، خود را از دست دشمنان جهانی رهایی دهد.

  


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 18 مرداد 1394 ساعت:
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

معرفی کتاب مهارت های زندگی

 کتاب «مهارت‌های زندگی» نوشته محمدحسین توانایی  کتابی است که به اعتقاد ناشر آن به این سوالات پاسخ می‌دهد: «راز دست‌یابی به سعادت، خوش‌بختی و موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی چیست؟، نوع نگرش انسان نسبت به روند زندگی چه تأثیری در دست‌یابی به اهداف دارد؟، ویژگی‌های افراد خوش‌بین و بدبین و پیامدهای خوش‌بینی و بدبینی چیست؟، افرادی که دارای اعتمادبه‌نفس هستند، چه ویژگی‌هایی دارند؟، چه مهارت‌هایی برای حل مسائل و مشکلات زندگی وجود دارد؟، عوامل مؤثر در یادگیری چیست؟ عوامل فراموشی کدامند؟، چه راهکارهایی برای تمرکز حواس و تقویت حافظه وجود دارد؟، چگونه از دیگران انتقاد کنیم تا مؤثر واقع شود؟ آداب نقد چیست؟، استرس و اضطراب چه نشانه‌ها و پیامدهایی دارد؟، چه عواملی تنش‌زا هستند؟ مهارت‌های غلبه بر اضطراب چیست؟، اضطراب امتحان را چگونه برطرف کنیم؟، اضطراب سخنرانی را چگونه برطرف کنیم؟، آگاهی از چه مهارت‌هایی برای برقراری یک ارتباط مؤثر با دیگران لازم است؟، چه راهکارهایی برای صمیمیت همسران وجود دارد؟، راهکارهای بهبود روابط فامیلی کدام است؟، آیا رابطه‌ی پسر و دختر قبل از ازدواج صحیح است؟ و...»


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 12 مرداد 1394 ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

نشست کتابخوان


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 5 مرداد 1394 ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم