بازدید دانش آموزان مدرسه هاجر از کتابخانه

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    این وبلاگ جهت معرفی کتابخانه عمومی کوثر زیباشهر ایجاد گردیده است. شما دوستان گرامی میتوانید اخبارکتابخانه، تازه های کتاب،معرفی کتاب، مسابقات کتابخوانی ،مسابقات فرهنگی،برنامه های بخش کودک،اخبار نهاد کتابخانه های عمومی و دیگر مطالب مفید و خواندنی را در این وبلاگ بخوانید. ساعات کاری کتابخانه: ;کتابخانه همه روزه ساعت 13 الی 19 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 13:30 باز می باشد. آدرس : اصفهان -زیباشهر- بلوار امام- خ خیام -کتابخانه عمومی کوثر پست الکترونیک: darshori1508@gmail.com شماره تماس: 03152545700

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 344
    بازدید هفته : 345
    بازدید ماه : 964
    بازدید کل : 87673
    تعداد مطالب : 197
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    Alternative content


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 197
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 344
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 34
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 115
    بازدید هفته بازدید هفته : 345
    بازدید ماه بازدید ماه : 964
    بازدید سال بازدید سال : 1407
    بازدید کلی بازدید کلی : 87673

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.221.41.214
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

بازدید دانش آموزان مدرسه هاجر از کتابخانه

 

روز سه شنبه 93/11/21 کلاس های چهارم ،پنجم و ششم مدرسه هاجر از نمایشگاه مناسبتی کتاب و هم چنین پوستر شهدای انقلاب و دفاع مقدس واقع در سالن اجتماعات فرهنگسرای کوثر دیدن کردند. در این بازدید ابتدا مسوول کتابخانه ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام دهه فجر به بیان اهمیت کتاب و عضویت در کتابخانه و مقایسه افراد عضو با افراد غیر عضو پرداختند و در پایان، عضویت ویژه در ایام دهه فجر را مطرح نمودند . سپس کارگاه آموزش آتش نشانی با سخنرانی آقای رحیمی به مدت 1 ساعت در کتابخانه برگزار شد. در این کارگاه بچه ها ضمن آشنایی با انواع کپسول های آتش نشانی و نحوه کار با آنها، با ابزار های دیگری نظیر مارگیر و حلقه بر نیز آشنا شدند. در انتها نیز به صورت عملی در محوطه کناری فرهنگسرا اطفاء حریق آموزش داده شد.

 

 

 


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 28 بهمن 1393 ساعت:
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

گزارش خبرگزاری مهر از نشست دبیرکل با کارشناسان اداره کل هرمزگان

جایگاه فعلی نهاد با التزام به قانون به دست آمده است

عضو هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: من تمام تلاشم را کردم تا وضع حقوقی کتابدارها بهتر شود. همین مساله هم باعث شده نامه‌های درخواست بازگشت زیادی به دستم برسد. یعنی نیروهایی که چند سال پیش از نهاد رفته‌اند، نامه می‌نویسند و می‌خواهند به نهاد و عرصه کتابداری بازگردند؛ چون احساس کرده‌اند وضع نهاد بهتر شده و جایگاهش دارد بالاتر می‌رود. پیش از این اصلاً کسی کاری به مدیرکل نهاد نداشت. حالا اگر نهاد به چنین جایگاهی رسیده، آیا باید کارش را با قانون جلو ببرد و خودش را مقید به قانون بداند یا مانند بعضی دوره‌ها، تقیدی به اجرای قانون نداشته باشد؟ وقتی اخیراً برای قانون نیم درصد به مجلس رفته بودم، برخی از نماینده‌ها گفته بودند اگر نهاد یک بار دیگر درخواست بررسی این مسئله را بدهد، قانون انحلال نهاد را مطرح خواهیم کرد. اما وقتی دیدند در نهاد به قانون پایبند هستیم، قانون نیم درصد با ۷ نفر مخالف در کل مجلس، تصویب شد. آن ۷ نفر هم ملاحظاتی داشتند که مخالفت کردند. بنابراین جایگاه فعلی نهاد با التزام به قانون به دست آمده و نباید با تخلف از بین برود...


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت:
می پسندم نمی پسندم

عضویت ویژه در ایام دهه فجر

عضویت ویژه

در کتابخانه های عمومی به مناسبت ایام دهۀ فجر

شرایط عضویت:

 ارائه کارت شناسایی معتبر

یک قطعه عکس 4*3

تکمیل فرم عضویت

 پرداخت هزینه صدور کارت (500 تومان)

 

زمان : 14/11/93  لغایت 22/11/93

 

 


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 15 بهمن 1393 ساعت:
می پسندم نمی پسندم

این چند کتاب (ویژه دهه فجر)

«خمینی ای امام...» پیشنهاد مطالعه در ایام دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اداره کل امور فرهنگی نهاد همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر با انتشار پوستری در قالب طرح «این چند کتاب» هشت عنوان کتاب مرتبط با این ایام را با نام «خمینی ای امام...» منتشر کرده است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی سراسر کشور این کتاب ها را امانت گرفته و مطالعه کنند.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 1357 بر علیه رژیم ستمشاهی پهلوی از دید صاحب نظران و متفکران جهان از مهم ترین نقاط عطف در تاریخ قرن بیستم به حساب می آید. بررسی و مطالعه درباره ابعاد مختلف این انقلاب بزرگ در طول 36 سال گذشته همواره مورد توجه صاحب نظران، اندیشمندان و پژوهشگران علوم اجتماعی قرار گرفته است و به تبع آن پژوهش های متعدد و کتاب های متنوعی درباره این رویداد عظیم در داخل و خارج کشور به رشته تحریر درآمده است که به بررسی آن از منظرهای مختلف پرداخته اند.

در این راستا و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر اداره کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی پوستر جدید «این چند کتاب» شامل معرفی هشت عنوان از کتاب های موجود در کتابخانه های عمومی کشور در حوزه «انقلاب اسلامی» را با عنوان «خمینی ای امام...» برای اطلاع علاقه مندان کتاب و کتابخوانی و اعضای کتابخانه های عمومی منتشر کرده است که در ادامه به اختصار معرفی می شوند.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت:
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم

به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی

حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.

سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد...


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 5 بهمن 1393 ساعت:
می پسندم نمی پسندم

اسوه حسنه

لَقَدْ كَانَ لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِّمَن كَانَ يَرْجُو اللَّهَ وَالْيَوْمَ الْآخِرَ وَذَكَرَ اللَّهَ كَثِيرًا : قطعا براى شما در [اقتدا به] رسول خدا سرمشقى نيكوست براى آن كس كه به خدا و روز بازپسين اميد دارد و خدا را فراوان ياد میكند.



تاریخ ارسال پست: شنبه 4 بهمن 1393 ساعت:
می پسندم نمی پسندم

نو رسیده ها 3

 

 نو رسیده ها به روایت تصویر

     

       

    

   


تاریخ ارسال پست: شنبه 4 بهمن 1393 ساعت:
می پسندم نمی پسندم

بزرگترین فاصله

 

 

بارزترین مشخّص عصر ما، ظاهرترین پدیده ‏های اجتماعی عصر ما و بزرگترین کارخانه ‏های زمان ما چیست؟ بزرگترین پدیده عصر ما نفاق است. نفاق یعنی اینکه بشر جوری فکر بکند جور دیگری حرف بزند، یعنی فاصله میان دل و زبان.دائماً می‏گویند فاصله طبقاتی. فلان کس چرا باید میلیاردر باشد دیگری خاک نشین باشد؟ البته غلط است. ولی فاصله‏ ای از فاصله طبقاتی بیشتر، این فاصله میان دل و زبان است که در بشر امروز پیداست، این فاصله میان ظاهر و باطن است، فاصله میان ادعا و عمل است، فاصله میان گفتار و کردار است. در کدام عصر و زمان این‏ مقدار مفاهیم مقدس بشری استعمال شده است؟ در کدام عصر و زمان اینقدر دم از اخلاق و صلح و امنیت و آزادی و مساوات و برادری و برابری و انسانیت و حقوق بشر زدند و در کدام عصر به اندازه زمان ما این مفاهیم را ملعبه قرار دادند و با اینها بازی کردند؟ از آن سر دنیا با هواپیمایش حرکت می‏کند و بمبهای آتش زا را روی سر مردم بی‏گناه می‏ریزد، بعد می‏گوید تصمیم آمریکادر دفاع از آزادی راسخ است.
بزرگترین پدیده ‏ای که در عصر ما هست پدیده نفاق است و بزرگترین کارخانه ‏ای که در عصر ما اختراع شده است کارخانه قلب حقایق است. این است بزرگترین نیاز بشر و مادر همه نیازها در عصر حاضر. بشر دردش همه از ناحیه دنیای بیرون نیست، بیشتر از ناحیه خودش است


(پانزده گفتار/استادشهید مرتضی مطهری)


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 2 بهمن 1393 ساعت:
می پسندم نمی پسندم

غارهای پولادی

معرفی کتاب «غارهای پولادی» اثر آیزاک آسیموف



ماجراهای داستان در آینده‌ای بسیار دور اتفاق می‌افتد. در این آینده‌ی خیالی، ساختار جامعه‌ی زمین، فرهنگ و شرایط زندگی مردم بسیار متفاوت از زندگی امروزه‌ی ماست. در دنیای آینده‌ی غارهای پولادی، مردم زمین در شهرهای سرپوشیده‌ای زندگی می‌کنند، که آن را غارهای پولادی می‌نامند. مدت‌ها قبل از زمان داستان، عده‌ای از مردم زمین به فضا مهاجرت کرده، و تعداد 50 کره را مسکونی کرده‌اند. این مهاجران با دستکاری ژنتیکی خود، و دستکاری محیط زیستشان، طول عمر خود را افزایش داده و در واقع تبدیل به ابرانسان‌هایی شده‌اند، که نیاکان خود در زمین را تحقیر می‌کنند.
در این کتاب، آسیموف به خصوص، به توضیح ساختار جامعه‌ی زمین آینده پرداخته. دو کتاب دیگر او که به نوعی دنباله‌ی غارهای پولادی محسوب می‌شوند، «خورشید عریان» و «روباتهای سپیده‌دم» هستند.
می‌توان گفت آسیموف در این سه کتاب، سه جامعه‌ی متفاوت را ترسیم کرده‌است. در هر کدام از کتاب‌ها به تفصیل به یکی از این جوامع پرداخته و آن را با زمین و جامعه‌ی دیگر مقایسه کرده‌است.


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 1 بهمن 1393 ساعت:
می پسندم نمی پسندم